Facebook’un güzel bir avantajı linkli paylaşımlara izin vermesi. Çoğu firma linkli paylaşım yapıyor. Linkli paylaşıma daha fazla link istiyoruz. Ama çoğu zaman ihtiyacımızı göremiyoruz. Peki bunun için ne yapmamız lazım.

#1 Etkili bir Yöntem Kare Fotoğraf

Trafik veya Dönüşüm reklamı girerek işe başlıyoruz. Kare fotoğrafı ekliyor ve linkimizi yapıştırıyoruz. ÖNEMLİ bu işlemi yaptıktan sonra kampanyayı hemen kapatıyoruz.

 

Daha sonra hesabınızda üç noktayı seçip sayfa gönderilerine girin. Burada reklam gönderilerini seçin ve gönderinizi paylaşın.

facebook reklamları

İşlem bu kadar dediğimiz gibi kampanyayı kapatmazsanız reklam girmiş olur ve harcama yaparsınız.

#2 Emoji Kullanın

Pek çoğumuzun hayatında emojilerin çok büyük bir rolü var. Yazılarınızda dikkat çekmek için emoji kullanın ve mutlaka enerjinizi karşı tarafa geçirin.

#3 His / Hareket Düğmesi 

Facebook soruyor ne düşünüyosun diye aynı şey hissettiklerinde geçerli hissettiklerini yansıtabileceğin bir düğme var. Önemli bir etkinlik düzenliyorsan heyecanlı hissediyorum veya üzücü bir paylaşımsa üzgün hissediyorum diyerek karşı tarafın dikkatini çekebilirsin.

#4 Sayfa ve websitesi doğrulama.

Eğer websiteni facebookta doğrularsan linkli resimlere müdahale edebilirsin.

#5 Çok Önemli bir araç

Bu aracı mutlaka kullanın facebook hata ayıklayıcı bu hata ayıklayıcı sayesinde resminizi ve yazınızı tam olarak görebilirsiniz. Unutmayın yazı resminizin tam gözükmesi için 1200×600 olması gerekiyor. Eğer wordpress kullanıyorsanız bunu kolayca seo araçlarından düzeltebilirsiniz. All in one seo veya Yoast seo’dan

# Linkinizi tutun.

Facebook’ta link paylaştığınızda otomatik olarak linkiniz silinir. Bu linki tekrar kopyalayın ve yazınıza koyun. İnsanlar bazen resme tıklamayabiliyor. Bir tıklama bir tıklamadır.