istanbul seo hizmeti

İstanbul Seo Hizmeti | İstanbul Seo Uzmanı | İstanbul SEO (2022)

İstanbul SEO hizmeti için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Uzman kadromuzla en iyi hizmeti vereceğimize emin olabilirsiniz. İstanbul SEO uzmanı arayışınız için iletişime geçebilirsiniz.

Teklif Al
Home Banner

İstanbul Seo hizmeti için arama yapıyorsunuz. İyi bir ajans veya freelance bir seo uzmanı arıyor olabilirsiniz. SEOmodi ajansı aradığınız o hizmeti size sunacaktır. İstanbul Seo aranan bir kelime bir hacmi ve zorluk derecesi var. Aynı şekilde hizmet verdiğiniz kelimelerin hacim ve zorlukları var. İşte biz burada doğru hizmeti veriyor ve şeffaf olarak hizmetimizi sunuyoruz.

Seo gerçekten çok önemli bir dijital pazarlama alanı. İstanbul Seo hizmeti alırken vereceğimiz kriterleri her ajansta gözlemleyin ve araştırın.

Kısaca Seo Ne Demek?

Seo “Search Engine Optimizasyon” demektir. Türkçesi Arama motoru optimizasyonu olarak çevrilmektedir. Web sitenizi Arama motorları için (Google vb.) düzenleme ve optimizasyon işlemleridir. Seo temel olarak bazı programlarla denetleme yapılarak yapılmaktadır.

Semrush, Ahrefs, Screaming frog bizim kullandığımız programlardan bazılarıdır. Ayrıca Google’un ücretsiz sunduğu Google Search Console ve Google Analytics bu sayede çok avantaj sağlamaktadır.

İstanbul SEO hizmeti alırken bu kriterleri göz önünde bulundurmanız çok önemlidir. SEO gerçekten çok önemli bir dijital pazarlama bölümüdür. Dijital pazarlamada SEO’nun önemini hissettiren en önemli alanlardan biri kurumsal siteler ve e-ticaret siteleridir.

SEO’yu kısaca öğrenmiş olduk. Hizmet vereceğimiz firmalara temel bir bilgi sunmaktayız.

istanbul seo hizmeti
İstanbul seo uzmanı

Neden İstanbul Seo Hizmeti Almalıyım?

İstanbul SEO hizmeti almak istiyor ama tam olarak bunun size faydalarını düşünüyorsanız; konuyu biraz detaylandıralım. SEO işinizde size büyük bir avantaj sağlar. Türkiye’de ve Dünyada insanlar bir hizmet veya ürün alırken arama motorlarını kullanıyorlar. Örnek olarak Ayşe hanım bir tesisat hizmeti alacaksa bunu Google’da aratıyor. Çıkan ilk sayfa sonuçlarını kullanarak hizmete ulaşıyor. Google’da harita sonuçları çok önemlidir. Bununla ilgili yazımıza Google Haritalar Seo Ulaşabilirsiniz.

İstanbul Seo Hizmeti Alırken Bu adımlara Dikkat Etmelisiniz!

  • Fiyat karşılaştırması yapın.
  • Sunacağı hizmetleri isteyin.
  • Aylık kaç kelime veya makale yazı yazılacağını öğrenin.
  • OFFpage seo işlemlerini sorun. (Backlink işlemleri)
  • Beyaz şapka veya Siyah şapka yöntemleri mi kullanacak öğrenin.
  • Kaç ay içinde sonuç alınacak. (3 ay kısa vade 6 ay veya 12 ay)
  • Rapor sunacak mı?
  • Bilgilendirme yapacak mı?
  • İlerlemeleri rapor edecek mi?
  • Yazıları intihal (palagrism) testinde en fazla %5 altı olacak mı?
  • Hangi Platformlara hakim? (WordPress, Tcimax, İdeasoft vb.)
  • Ekibi var mı?
  • Kaç yıldır bu sektörde?
  • Referans sunabiliyor mu?

Bu soruları mutlaka çalışacağınız ajans veya uzmana yöneltin. Seo hizmeti alırken sormanız gereken sorular bunlar.

Seo çok detaylı bir iştir. İstanbul Seo hizmeti için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

istanbul seo

İstanbul SEO Ajansı

Seo ajansı arayışınızda SEOmodi’nin sunacağı hizmetleri sıralamak istiyoruz. İstanbul Seo Ajansı için yapacağınız araştırmalarda mutlaka bizim vereceğimiz kriterleri değerlendirmelisiniz. Öncelikle belirtelim biz Ankara firmasıyız. Fakat global bir dünyada bölgenin bir önemi olmamaktadır.

SEO Nasıl Yapılır? İstanbul SEO Hizmetleri

SEO bir web sitesi için gerekli crawl (tarama) işleminden sonra çıkan sonuçlara göre uygulanan adımlardır. Seo da üç ana başlık vardır. Seo Nedir? Nasıl Yapılır? konumuzu okuyabilirsiniz.

istanbul seo hizmetleri

ON PAGE SEO (İç Seo)

Web sitenizin içinde yapılacak tüm işlemler onpage seo dur.

Sayfa İçi SEO (“site içi SEO” olarak da bilinir), arama motorları ve kullanıcılar için web sayfası içeriğini optimize etme uygulamasıdır. Yaygın sayfa içi SEO uygulamaları, başlık etiketlerini, içeriği, dahili bağlantıları ve URL’leri optimize etmeyi içerir. On Page SEO konuyu okuyabilirsiniz.

  • Siteniz audit (denetim) programları ile taranır.
  • Bulunan hatalar düzeltilir.
  • Sayfa içerikleri güncellenir.
  • Yeni Google Algoritmalarına takılmayacak içerikler girilir.
  • Search console’da Manuel bir ceza var mı kontrol edilir. Varsa düzeltme işlemleri yapılır.
  • Site H1, H2, H3, vb. tagları düzenlenir
  • 404 hatası var mı bakılır. (Response kodlar kontrol edilir)
  • Yönlendirmeler yapılır
  • ASCII karakterler var mı incelenir
  • Meta açıklama ve Meta başlıklar kontrol edilir.
  • Kopya içerik var mı kontrol edilir.

OFF PAGE SEO (Dış Seo)

Site dışı SEO, kısaca, kendi web siteniz dışında gerçekleşen tüm SEO taktiklerini kapsar.

Genellikle sadece bağlantı kurma olarak düşünülür, ancak gerçekte, rekabet avantajı elde etmek istiyorsanız kullanmanız gereken çok daha fazla sayfa dışı SEO taktiği vardır.

Marka oluşturma, alıntı oluşturma, içerik pazarlama, sosyal medya ve daha fazlası gibi taktiklerin tümü, kapsamlı bir SEO stratejisinde önemli bir rol oynar.

Ancak sayfa dışı SEO’nun basit bir açıklaması olarak, bu, kendi web sitenizde değişiklik yapmayı veya kendi sitenizde içerik yayınlamayı içermeyen kullandığınız tüm taktikleri kapsar.

Bu sinyaller, hem arama motorlarının hem de kullanıcıların sitenizin yetkisi hakkında bir algı kazanmalarına yardımcı olur ve ayrıca temel güven ve alaka düzeyi faktörleri olarak kullanılır.

 

  • Backlink çalışmaları yapılır. Dışardan web sitenize verilen bağlantıları kapsar.
  • Marka bilinirliği için google ads çalışmaları yapılır
  • Sosyal medya reklam çalışmaları yapılır.
  • Yerel rehber ve google maps çalışmaları yapılır.
  • Marka Oluşturma
  • İçerik pazarlama
  • halkla ilişkiler
  • Yerel SEO
  • Sosyal medya
  • Forumlar
  • Etkileyici Pazarlama
  • Olaylar
  • Misafir yazarlık
  • Podcast’ler
  • Incelemeler
  • İçerik Dağıtımı

 

Off Page Seo çalışmalarını İstanbul Seo Hizmeti için kullanıyoruz. Firmalarda bu hizmeti kullanarak Serp’te yükselirsiniz. Aramalarda ön plana çıkmak istiyorsanız bu yöntemleri kullanmalısınız. Off Page SEO

 

Teknik SEO

SEO’nun belki de en bilimsel ayağı diyebiliriz. SEO içerikleri yazdınız ve dış seo’yu da hallettiniz. İşte Eğer teknik seo ile ilgili işlemleri yapmadıysanız problem yaşarsınız.

Teknik SEO, sitenizin arama motorları tarafından dizine eklenmesini ve taranmasını doğrudan etkileyen şeyleri kapsar. Bazıları bunun sayfa içi SEO kapsamına girdiğini iddia ediyor. Bununla birlikte, aynı zamanda kendi başına bir disiplin olarak da kabul edilir: site hızı optimizasyonu, yapılandırılmış veriler, standartlaştırma, hreflang ve daha fazlası teknik SEO’dur.

Kullanıcı Deneyimi.

Burada önemli olan bir alanda kesinlikle Kullanıcı Deneyimidir. Siteye giren kişi için mutlaka görseller ve yazı içeriği ile ilgili iyi bir deneyim yaşamalıdır. Site hızlı olmalıdır.

İstanbul Seo Uzmanı

İstanbul Seo Uzmanı arayışınızda önemli bir noktada doğru uzmanla çalışmaktır. Ne yazık ki bu sektör uzman olarak çalıştığını söyleyen pek çok kişi ile dolup taşmaktadır. Pek çok kişi sadece birkaç kurs ile uzman statüsünde olduğunu iddia etmektedir. 15 yıldır sektörde hizmet veren biri olarak hizmet alacak firma isterse referanslarımı sunabilirim. Ender Çene olarak Google’da beni araştırabilirsiniz. Pek çok firmada seo hizmeti verdim. 15 yıldır dijital pazarlama hizmeti vermekteyim.

Google burada en önemli arama motoru diyebilirim. Tabii her yerde değil.

Bu arada, Google her yerde hakim değil.

Çin (Baidu)

Japonya (Yahoo! Japonya)

Güney Kore (Naver)

Rusya (Yandex)

Çek Cumhuriyeti (Seznam)

Arama motoru sıralaması Google tarafından nasıl belirlenir?

Sonuç olarak, Google’ın her şeyden önce istediği bir şey var: kullanıcılara aranan sonucu olabildiğince çabuk sunmak ve böylece kullanıcıları memnun etmek. Çünkü o zaman kullanıcılar o arama motoruna geri dönmeye devam ederler, böylece Google reklam satışlarından para kazanmaya devam edebilir. Basit ama gerçek.

Temel olarak, İnternet devasa bir kütüphaneden başka bir şey değildir. Peki Google, ilk 10’da hangi eserlerin gösterileceğine nasıl karar veriyor? Çok basit (en azından yüzeyde): Alaka düzeyi ve yetki faktörleri özellikle ağır basar. Bu nedenle Google algoritması, bir sayfayı değerlendirirken diğerlerinin yanı sıra şu faktörleri kullanır:

İçerik; sayfadaki içerik (arama sorgusu, kalite ve uzmanlıkla alaka düzeyi)

Geri bağlantılar; diğer web sitelerinden sayfaya geri bağlantılar (alan adı popülerliği ve bağlantı popülerliği, otoriteyi yansıttıkları için önemli SEO sıralama faktörleridir; Google, bir metrik olarak PageRank’i kullanır)

Kalış süresi, kullanıcı sinyalleri. Bekleme Süresi veya Google arama sonuçlarına hızlı dönüş. Kullanıcı memnuniyeti

HTTPS, Mobil Dostu, Güvenli Tarama, Önemli Web Verileri (Sayfa Deneyimi)

İstanbul Seo Hizmeti Ne Kadar Zaman Alır?

Firmaların en çok sorduğu sorulardan biride budur aslında. Ne zaman sonuç alacağız. Bunun cevabı kesin olmamakla birlikte en az 3 aydır. Evet sonuca ulaşmak için en az 3 aylık bir süreç geçmesi gerekmektedir. SEO temelleri oturmuş olur. 6 ay içinde ise genel sonuçlara ulaşırız.

SEO için bu süreleri biz belirlememekteyiz. Genellikle bu süreçler genel olarak indexlenme ve sıralama değişikliklerinin yaşandığı için verilmektedir.

Geri bağlantılar (Backlink)

Geri bağlantılar, alanınızdaki sayfalara işaret eden dış alanlardan gelen bağlantılardır; esasen onların etki alanlarından sizinkine otorite aktarımı olur.

Backlink nedir?

Daha büyük bir dereceye kadar, geri bağlantı profiliniz, alanınızın geri bağlantı profilinin genel gücüne, alaka düzeyine ve çeşitliliğine katkıda bulunan harici sitelerden (yönlendiren etki alanları olarak da bilinir) gelen geri bağlantılardan oluşur.

Toplam geri bağlantı sayısı, genellikle aynı yönlendiren etki alanından veya birden çok yönlendiren etki alanından birçok bağlantı içerebilir. İlgili, yetkili veya bir şekilde kendi alanlarıyla faydalıysa, yönlendiren alan adlarının içeriğinize geri bağlantı vermesi yaygın bir durumdur

Genel olarak konuşursak, geri bağlantılar, alanınızda dış kaynaklardan bağlantı verilen içerik için bir güven “oyu” olarak kabul edilir.

Backlinkler neden önemlidir?

Geri bağlantılar hem Arama Motorları hem de kullanıcılar için önemlidir. Bir kullanıcının bakış açısından, geri bağlantılar, insanların aynı veya ilgili konularda diğer bilgi kaynaklarını bulmaları için bir yol sağlar.

Örneğin, tüketici “en iyi akıllı telefonlar” hakkında bir sayfayı ziyaret ediyorsa, diğer operatörlere, cep telefonu sağlayıcılarına veya kullanıcı tarafından oluşturulan inceleme sayfalarına bağlantılar bulabilir. Bağlantılar, gerektiğinde kullanıcıyı doğrudan ilave istenen bilgilere aktardıkları için sağlam bir tüketici deneyimi yaratır.

Arama Motorları için geri bağlantılar, sayfanın önemini ve değerini (yani otoriteyi) belirlemeye yardımcı olur. Tarihsel olarak, geri bağlantıların miktarı bir sayfanın popülerliğinin bir göstergesidir. Günümüzde, geri bağlantıların sektörle ilgili farklı sıralama faktörlerine göre değerlendirilme şekli nedeniyle, daha az nicelik odaklı ve daha çok bağlantıların geldiği sitelerin kalitesi ile ilgilidir.

Alternatif olarak, güvenilmez birçok alandan gelen çok fazla geri bağlantı, alanınızın yetkili sinyallerini engelleyebilir.

İyi bir Backlink Profili nasıl görünür?

Doğal bir bağlantı profili çeşitliliğe sahiptir. Bağlantılar farklı alanlardan gelir ve bağlantıların farklı güçleri olacaktır.

Geri bağlantı profilinizi en iyi şekilde anlamak için, yönlendiren etki alanları ve IP’ler, geri bağlantının geldiği ülke ve Üst Düzey Etki Alanı gibi birkaç üst düzey otoriteye bakmak mantıklıdır.

Bağlantı almak için diğerlerinden daha iyi olan alanlar vardır. Bunlar, “güvenilir” kaynaklar olan ve daha yüksek etki alanı yetkisine sahip alan adlarıdır.

Örneğin, eğitim kurumlarından (.edu) ve devlet kurumlarından (.gov) gelen bağlantılar, çok fazla yetki taşıma eğilimindedir ve arama motorlarına “güvenilir” içerik veya site olarak gösterir.

İstanbul SEO Hizmeti için Son Söz

Seo alanında verdiğimiz hizmeti değerlendirmek bize değil referanslarımıza düşer. 50+ referansımızla size hizmet verebiliriz. Çok iyi bir İstanbul SEO hizmeti alabilirsiniz. İstanbul Seo hizmetini hemen almak için iletişime geçebilirsiniz.

Neil Patel SEO Eğitimi