Tiktok eski adıyla musically hayatımıza girdiğinden beri olumlu ve olumsuz pek çok eleştiri aldı. Genellikle amatör içeriklerle dolu olan bu enerjik platformda reklam yayınlayabiliyorsunuz. Fakat en önemlisi mutlaka işletmenizin bir sayfasının olması gerektiğini düşünüyorum.

Tiktok Heyecanlı bir platform

Belli bir kesimin gönlünde taht kurmuş. Zamanınızı geçirebileceğiniz farklı bir bakış açısına sahip videoların olduğu bir yer. Tik tok amatör bir video platformu. Tüm videolar dikey ve 15 saniye idi ama şu anda 60 saniyelik videolar paylaşabiliyorsunuz. Bir zamanlar twitter’in vine platformuna çok benziyor.

Yeni Nesil Orda 

Z kuşağının büyük bir bölümü orada ve eğlenceyi seven her yaştan kişi de orda. Kısaca bir teyzenin videosunu hatta bir ninenin torunu tarafından kurgulanmış bir videosunu görebilirsiniz.

Yüksek Potansiyele sahip

İşletmeniz orda olursa sizi takip eden insanlar orda olacaktır. İşletmenizi tanıtabilecek ve marka bilinci oluşturabileceksiniz. Gerçekte hafife alınmaması gereken bir platform olarak görüyorum.

Eğer tiktok’un ruhunu anlayacak videolar yaparsanız işletmeniz kısa sürede tiktok’ta yükselecek ve takipçi kazanacaksınız.

Tiktok’ta doğrulanmış hesaba geçiş yapabilirsiniz. 

İşletmenizin benzersiz olduğunu söylemek için tiktok ile iletişime geçip mavi tık alabilirsiniz. Ayrıca canlı yayına geçerek para kazanabilirsiniz. Fakat bu durum için en az 1000 takipçinizin olması gerekiyor.

Tiktok’ta Doğru Başlık ve Hastagler

Tiktok gelişmiş bir hastag sistemine sahip. 140 karakteri geçmeden video yazınızı ve hastagleri sıralamanız gerektiğini unutmayın.

Tiktok bağlantıları ve linkleri kabul etmiyor. Ama üzülmeyin biyografi bölümüne işletmenizin linkini ekleyebilirsiniz.

 

İnstagram Hikayelerini Nasıl Kurgulamalısın.
Facebook Reklamlarında Dikkat Edilmesi Gerekenler