Linkedin bir iş platformu. Linkedin nedir dersek Pek çok yönden çoğumuzun ihmal ettiği bir platform. Özellikle çalışan kişilerin mutlaka bu platformda yer alması gerektiğini düşünüyorum. Platformun en önemli özelliği bence portföy ve mesajlaşma. Bu platformda ulaşamayacağınız kişi yok gibi. Evet doğru duydunuz eğer sizin bağlantınızı kabul ederse çok kolay bir şekilde bir ceo ile mesajlaşıyor olabilirsiniz.

Linkedin’in bir diğer özelliği ise google da bulunabilmeniz. Siz güçlü bir profil oluşturduğunuzda çok rahatlıkla size ulaşabiliyorlar. Bu büyük bir avantaj ve bence önemli.

Linkedin 2014 yılından beri takip ediyorum. Gerçekten güzel fikirler bulabiliyorsunuz. Özellikle inşaat sektörünün çok yararlandığını da görüyorum. Bağlantılarınızı doğru seçerseniz güzel bir reklam kaynağı olarakta size faydalı olabilir. Ayrıca işletmeniz için sayfa açabilir ve reklam verebilirsiniz. Bununla ilgili detaylı bilgiyi ilerde sizlerle paylaşıyor olacağım.

Çok güçlü bir etiketleme yöntemini kendine katarak yoluna devam ediyor. Bu sayede etiketler ile en hızlı şekilde istediğiniz konularda öne çıkabiliyorsunuz. Linkedin de mutlaka etiketlemeyi kullanmalısınız.

Bir işletme olarak perakende değilde toptana satış yapıyorsanız ya da müşterileriniz firmalar ise mutlaka linkedin reklam modellerini incelemeli ve bu konuyu değerlendirmelisiniz.

Linkedin’de 5 Adım

Bilgilerinizi Güncel Tutun. Bu çok önemli bir hesap açıp nadasa bırakmayın. Sürekli olarak güncelleyin.

Kendinizi veya işinizi tanıtan paylaşımlar yapın. Herkesin yaptığından farklı şeyler düşünün. İlgi çekici tanıtımlar yapın.

İş hayatınızı geliştirecek kişilerle iletişime geçin. Yapabileceğiniz en harika şey bu. Önemli kişilerle kolayca iletişime geçebilirsiniz.

Firmanızı tanıtacak sayfalar oluşturun. Firmanız için kolayca bir sayfa açabilir ve çalışanlarınızın takip etmesini isteyebilirsiniz.

Doğru kişilere bağlantı gönderin. İş ağınızı oluştururken herkese ulaşayım mantığından uzak olun. Hedefinizdeki kişileri doğru seçin.