SİNERJİ.ESNEKLİK.ODAK

Instagram Bana “DM At özelliği

Sosyal Medya
instagram bana dm at ozelligi

Kategori :

Sosyal Medya

Paylaş :

Instagram Bana “DM at özelliği ile işletmenizi ön plana çıkartmak artık çok kolay. İşletmeleri ön planda tutmayı planlayan, instagram bana dm at özelliği ile kişilere ve markalara daha kolay ulaşım imkanı sağlıyor.

İnstagram Bana DM At Özelliği Nasıl Kullanılır?

  • İşletmenizin, instagram sayfasına giriş yapın,
  • Açtığınız an ana sayfa kısmına yönlendirileceksiniz.
  • Bu kısımdan sol üst kısımda bulunan kamera ikonuna dokunun.
  • Hikaye bölümüne ekleyeceğiniz, görseli veya tasarımı seçin.
  • Gerekli hastagleri ekledikten sonra, bana dm at özelliğini kullanabilirsiniz.

Önerimiz story (hikaye kısmında) çok fazla etiket kullanmamalısınız.

Hikaye bölümünde bulunan, konu etiketi kısmına tıklayarak markanızla alakalı en ilgili hashtagi ekleyebilirsiniz. Bu durum etkileşim açısından daha faydalı olacaktır.

instagram bana dm at

 

Bu kısım story kısmıdır. Bu alandan istediğiniz şeyi seçerek ekleme yapabilirsiniz. Bana dm at özelliği kısmının ilk aşaması bu alandır.

instagram bana dmat

instagram bana dm at özelliğimizin 2. adımı bu kısımdır. Açılan sayfadan bana dm at seçeneğine tıklamanız gerekir.

Bu sayede kişiler, size daha kolay ulaşabilecektir. İnstagram’ın getirmiş olduğu yeni özellik ile kişiler daha kolay erişim sağlayacaktır. Buradan sayfaya sorular sorabilir, tek tuşla dm (direct message) atabilirsiniz.

İnstagram uygulamasına yeni gelen diğer bir özellik ise müzik ekleme özelliği. Bu özellik ile story paylaşımlarına kolaylıkla, müzik ekleyebilirsiniz.

İnstagram dm at özelliğinin olduğu alanda bulunan müzik ekleme özelliğini de bu kısımdan kolaylıkla yapabilirsiniz. İster video, ister fotoğraf olsun her türlü çalışmanın arka planına müzik eklemesi yapabilirsiniz. Bu müziği telefona indirdiğiniz zaman, müzik kesilecektir. İnstagram şu anda sadece, kendi platformunda kullanılmasına izin veriyor.

İnstagram’da hashtag kullanım kuralları nasıl olmalıdır?

İnstagram, hashtag odaklı çalışan bir platformdur. Gönderi altına eklemiş olduğunuz etiketler (hashtagler) sayesinde ön plana çıkabilirsiniz. Keşfete düşerek, kişilerin sayfasına kolaylıkla düşebilirsiniz. Keşfete düşmek, google’da görünmek kadar değerlidir. Hashtag konusunda dikkat etmeniz gereken en önemli nokta az sayıda kullanmanızdır. Hashtag fazla kullanıldığı zaman sayfanız spama düşebilir. Sayfanın spama düşmesi demek, etkileşim almaması demektir.  Sayfanızla ilgili uyumlu hastag kullanmanız gerekir. Örneğin;

Sosyal medyaya dair ender çene adında bir markamız var. Gönderimiz de facebook ile ilgili…

#sosyalmedya #dijitalmedya #teknoloji #endercene #facebook #ankara #cankaya

Bu şekilde kullanım doğrudur. Hashtag yazarken 3 ana kural vardır.

  • Sürekliliği olmalı (örneğin; endercene hashtag’i sürekli kullanılmalı)
  • Gönderi paylaşımınıza uyum sağlamalı
  • Hashtag sayısı onu geçmemeli, geçtiği zaman sayfanın spam almasına neden olabilirsiniz

İnstagram aslında kurallar bütünüdür. Kurallarıyla yapılırsa, kişilere oldukça fayda sağlayabilir. Hatta ilerleyen süreçlerde kişilerde gelir kapısı haline bile gelebilir. Önemli olan, başladığınız sayfada istikrarlı ve düzenli bir şekilde sayfa yönetiminizi yapmanızdır.

İnstagram ve Facebook ilişkisi nedir?

İnstagram ve facebook mecazi anlamda kardeş uygulamalardır. 🙂 Bu uygulamalar birbirlerine entegre olabilen ve eş zamanlı çalışabilen uygulamalardır. İnstagram üzerinden sponsorlu reklam alırken, facebook üzerinden bağlantı kurularak alınır. Reklam alanı ve facebook reklam ödeme paneli bu alandadır.

Özellikle hikaye paylaşımlarında, “facebokda’da paylaş” gibi bir seçenek olur. Bunu seçtiğiniz zaman, instagramda paylaşmış olduğunuz gönderileri otomatik olarak, facebook hikaye de paylaşılır.

Instagram’da sayfa büyütmek

İnstagram ile sayfa büyütmek uzun bir süreç olsa da sonradan kişiye veya markaya çok fayda sağlar. Google çıkmada önemli platformlardan biri olan instagram’ı kazanç haline getirebilirsiniz. İnstagram uygulamasının tek sevmediği şey; takipçi ve beğeni alınan sayfalardır. Bu tür sayfalar, spam sayfa veya ban sayfa olarak da alınır. Çünkü; sahte takipçi almak sayfayı altlara gönderir. İnstagram bunu virüs gibi algılar. Bu yüzden de sayfa geri planda kalır. Eğer sayfa büyütmek ve bu sayfadan kazanç sağlamak isteyenler bu yola başvurmamalıdır.

Instagram’da bir sayfayı doğal yöntemlerle büyütmek

  • Günlük en az 1 en fazla 1 post (gönderi) paylaşımı yapılmalıdır.
  • Story(hikaye) kısmında 5-10 adet paylaşım yapılabilir.
  • Görsel kaliteleri yüksek olmalıdır.
  • Alt açıklama kısmında verilen bilgiler açıklayıcı ve doğru olmalıdır.
  • Dm atan müşteriler ile sürekli iletişim halinde olunmalıdır. (Otomatik mesaj varsa bile dönüş yapmayı unutmamalısınız)
  • Sayfada zaman zaman çekilişler yapmalısınız. Bu organik takipçi kazanmanın en sağlıklı yoludur.
  • Profil fotoğrafınız markanızı yansıtan logonuz olmalıdır.
  • Markanın öne çıkan kısımları olmalıdır. (markanızı tanımaları için)

Kurallara uyulduğu zaman, başarısız olmak imkansızdır.

 

 

 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Dijital Blog

Son Yazılarımız

Dijital Pazarlama ile İlgili Her Konuya Buradan Ulaşabilirsiniz.