Hipnotik sosyal medya teknikleri

Hipnotik Sosyal Medya Teknikleri çok bilinen teknikler değildir. Pek çok büyük firma bunu tüm pazarlama ekibinde kullanmaktadır. Bu teknikleri hemen öğrenin. Bu yazımızda size bu teknikleri anlatacağız. Daha fazlasını öğrenmek ve eğitim almak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. Profesyonel sosyal medya yönetimi için formu doldurabilirsiniz.


    Hipnotik Sosyal Medya Teknikleri 10 Temel Yöntem

    1- İçeriklerinizde Fren Sistemini Kullanmayı Öğrenin.

    İnsanlar sosyal medyaya bakarken kaydırma yapıyorlar. Scrolling dediğimiz bu eylem insanlarda bir alışkanlıktan kaynaklanıyor. Tüketim alışkanlığı. Biliyor musunuz! İnstagram ve diğer sosyal medya mecraları bunun için çözüm üretmeye çalışıyorlar. Bir fren sistemi ilgi çekici bir görüntü veya dikkat çekici bir kelime olmalıdır.

    2- İçeriklerinizde Yararlı Bilgiler Sunun.

    İnsanları en çok heyecanlandıran şeylerden biri bilgidir. Evet bilgi o kadar önemlidir ki insanlar buna zaman harcarlar. Çünkü bilmenin sosyal hayatta faydalı olacağını bilirler. O halde bilgiyi mutlaka kullanın. Hipnotik sosyal medya teknikleri içinde bence en değerlisidir.

    3- Daha fazla içerik değil. Daha hipnotik içerik.

    İnsanlar bir sayfadan gelen çok içeriğe genellikle şu tepkiyi verirler. “Yeter sıktın”. Ciddiyim tepki budur. Takibi bırakmak çok kolay ve takipçi kazanmak çok zordur.  Hipnotik içerik aslında onların kaydet butonuna basacağı içeriklerdir. Yararlı içeriklerdir. İnsanların bu sayfa güzel dedirtmektir.

    4- Heyecan, korku ve merak.

    İnsanlar bu üç duyguya bayılır. Çünkü bu üç duygu insanlarda hipnotik etki yaratır. İnsanları heyecanlandırın. Onların aklına girin ve oradan ayrılmayın. İşte burada önemli olan bu içerikleri nasıl oluşturacağınızı bilmektir. Hipnotik içerikler oluşturmak belli zaman alabilir.

    5- Güncel olun. Gündemin sesine ses verin.

    İnsanlar en çok birlik ve beraberlik durumlarında bu kadar yoğun tepki verirler. O halde paylaşımlarınızda mutlaka bu duygu durumlarına ses verin. Toplumun sesi olmaya gayret gösterin.

    6- Tekrar, tekrar, tekrar (Hipnotik sosyal medya tekniği)

    Gelelim biraz para harcayacağınız yere. Bir pazarlama yapıyorsanız onun için biraz ter ve gözyaşı dökmek gerekebilir. Bunun ötesinde biraz para harcamak gerekir. Tasarımını yaptığınız bir reklamı en az bir ay göstermek önemlidir. Reklamlarda ortak dil kullanmak önemlidir. Renk, metin ve logo hep aynı tarzda olmalıdır. Onun için tasarımınızı iyi düşünün. Paylaşıma baktıklarında bu o marka demeliler. Burada önemli olan bu reklamı bolca tekrar etmek. Retargeting yapmak ve müşteriyi bırakmamak.

    7- Renklerin dili vardır.

    Eğer karanlık bir alanda tasarım sunarsanız. Gizemli ve güçlü hissedilirsiniz. Ya da canlı renkler size heyecan verir. Kırmızının tansiyonu arttırdığını ve yeşilin iştahı açtığını biliyor musunuz?

    Kırmızı: Heyecan, enerji, tutku, aşk, arzu, hız, güç, güç, ısı, saldırganlık, tehlike, ateş, kan, savaş, şiddet, her şey yoğun ve tutkulu, samimi, mutluluk (Yalnızca Japonya’da)

    Pembe , sevgi ve romantizmi, şefkat, hassasiyet, kabul ve sakinliği sembolize eder.

    Bej ve fildişi birleşmeyi simgeliyor. Fildişi, sessizliği ve hoşluğu sembolize eder. Bej, sakinliği ve sadeliği simgeliyor.

    Sarı neşe, mutluluk, ihanet, iyimserlik, idealizm, hayal gücü, umut, güneş ışığı, yaz, altın, felsefe, sahtekârlık, korkaklık, kıskançlık, açgözlülük, aldatma, hastalık, tehlike ve dostluğu ifade eder.

    Koyu Mavi: Bütünlüğü, bilgiyi, gücü ve ciddiyeti sembolize eder.

    Mavi: Barış, huzur, soğuk, sakin, istikrar, uyum, birlik, güven, hakikat, güven, muhafazakarlık, güvenlik, temizlik, düzen, sadakat, gökyüzü, su, teknoloji, depresyon, iştah kesici.

    Turkuaz , sakinliği simgeliyor. Deniz mavisi, sofistike sembolize ediyor. Akuamarin suyu sembolize eder. Daha açık turkuazın kadınsı bir çekiciliği vardır.

    Mor: Kraliyet, asalet, maneviyat, tören, gizemli, dönüşüm, bilgelik, aydınlanma, zulüm, onur, kibir, yas, ölçülülük.

    Lavanta kadınlığı, zarafeti ve zarafeti simgeler.

    Turuncu: Enerji, denge, coşku, sıcaklık, canlı, geniş, gösterişli, ilgi isteyen.

    Yeşil: Doğa, çevre, sağlıklı, iyi şanslar, yenilenme, gençlik, bahar, cömertlik, doğurganlık, kıskançlık, hizmet, deneyimsizlik, kıskançlık, talihsizlik, canlılık.

    Kahverengi: Toprak, istikrar, ocak, ev, dış mekan, güvenilirlik, rahatlık, dayanıklılık, basitlik ve rahatlık.

    Gri: Güvenlik, güvenilirlik, zeka, ağırbaşlı, alçakgönüllülük, haysiyet, olgunluk, sağlam, muhafazakar, pratik, yaşlılık, üzüntü, sıkıcı. Gümüş, sakinliği simgeler.

    Beyaz: Saygı, saflık, doğum, basitlik, temizlik, barış, tevazu, kesinlik, masumiyet, gençlik, kış, kar, iyi, kısırlık, evlilik (Batı kültürleri), ölüm (Doğu kültürleri), soğuk, klinik.

    Siyah: Güç, cinsellik, incelik, formalite, zarafet, zenginlik, gizem, korku, kötülük, mutsuzluk, derinlik, stil, üzüntü, pişmanlık, öfke, anonimlik, yeraltı, iyi teknik renk, yas, ölüm (Batı kültürleri), kemer sıkma, önyargısız olma.

    8- Gelelim Hipnotik Metinlere. (Hipnotik Sosyal Medya Teknikleri için önemli)

    İnsanlar sohbet havasındaki metinleri ciddi metinlere göre iki kat daha fazla sevmektedir. Ayrıca sohbet metinlerinde sorulan sorulara daha fazla cevap verme ihtiyacı duymaktadırlar. Duygusal zekaya hitap eden metinler dikkat çekmektedir.

    9- Metinlerde insanların canlandırmasını sağlamalısınız.

    İnsanlar metinlerde daha fazla canlılık ararlar. Destan yazmanıza gerek yok. Onlara hitap edin yeter. Onların hislerini harekete geçirin. Onları daha fazla harekete geçirin. Bunu yapmak için metinlerle görselleri bir arada kullanın. Görselleri metinlerle %100 uyumlu hale getirin.

    10- Her Son Aslında Başlangıçtır. (Hipnotik sosyal medya teknikleri için doğru bir söz)

    Epik olun. İnsanların bilmediği şeyleri anlatın ve pazarlayın. İnsanların sosyal medyada en çok vakit geçirdikleri kanallar eğlence ve bilgi içerikleri genellikle. Peki bir ürün anlatırken herkesten farklı olmak size kazandırır mı. Evet tam da bunu demek istiyoruz. Farklı ama kötü değil. Eğlenceli ama saçma değil. Komik ama çok aptalca değil biraz olabilir belki 🙂

    Sosyal Medya Kullanım İstatistikleri

    Sevgiyi paylaşmayı seviyoruz. Ortalama internet kullanıcısının 10 da 7 si sosyal medya hesabına sahiptir.
    2020’nin 2. ve 3. çeyreği arasında sosyal medya kullanıcılarının sayısı 121 milyon arttı .

    55-64 yaş arası olgun kullanıcılar , markalı içerikle etkileşimde bulunma olasılıkları, daha genç sosyal medya kullananlara göre iki kat daha fazladır.

    İnternette bir markadan bahseden sosyal medya kullanıcılarının yüzde 96’sı markanın profilini takip etmiyor.

    Görseli seven insanlar olduğumuza dair kanıta mı ihtiyacınız var? Bugün sosyal medya paylaşımlarında 3,2 milyardan fazla görsel paylaşılacak.

    Sosyal medya kullanıcılarının yüzde 49’u , başkalarının hayatlarını iyileştirme umuduyla ürün bilgilerini paylaşıyor. 🙁 Kısaca ticaret %51 oranında var.

    Sosyal medyada ömür boyu ortalama 5 yıl 3 ay geçiriyoruz.

    Şimdi Karar Zamanı

    1- İsterseniz Sosyal Medyanızı yönetelim ve harika sonuçları birlikte alalım. (Önerilen)

    2- İsterseniz Sosyal Medyanızı profesyonel gibi yönetmeyi öğretelim.

    Gelelim hipnotik sosyal medya teknikleri ve diğer teknikleri nasıl kullanacağınıza. İki haftalık bir eğitimden sonra çok hızlı bir şekilde kullanabileceksiniz. 16 saatlik bu eğitimi hemen almak için formu doldurmanız yeterlidir.

    Bu 10 temel teknik dışında size öğreteceğim çok şey var. 15 yıllık Sosyal medya deneyimini size aktarmak için sabırsızlanıyorum.